Du vågar. Vi bjuder.

Vårt Grisen-i-säcken-erbjudande 2023

Vi vet att du är modig. Därför hoppas vi att du ska anta vår utmaning inför 2023:
Låt oss bjuda dig på en biljett till en av våra föreställningar. Vårt villkor är att du låter oss välja - och du accepterar vårt val. Kom och dela en upplevelse med oss - och upptäck något nytt! Jodå det är samma fina erbjudande som förra året, men grisarna är nya och säckarna likaså! Erbjudandet gäller för dig som är medlem i Umeå Teaterförening.

Under året kommer vi att kontakta dig som är medlem via mail med ett erbjudande om en fribiljett till någon av våra föreställningar som vi valt ut. I det mailet kommer vi be dig att bekräfta om du vill ha fribiljetten så att vi vet hur många som kommer till föreställningen. Fribiljetten gäller dig som får mailet, men självklart får du också köpa till fler biljetter om du vill ta med dig någon - då anger du bara det i ditt mailsvar så återkommer vi med en betallänk för de övriga biljetterna tillsammans med fribiljetten. Mer info om hur allt går till kommer i mailet med erbjudandet!

Även om du inte är medlem idag så gäller såklart erbjudandet för dig som blir medlem under året.

Bli medlem i Umeå Teaterförening idag!

När 12 januari – 31 december

Var Det får du veta när erbjudandet kommer

Längd

Arrangör Umeå Teaterförening