Välkommen till ombudssidan!

Du som redan är ombud, fortsätt till beställningssidan. Har du inte sedan tidigare en inloggningskod för detta, maila oss så får du detta.

Tips! Anmäl dig gärna till vårt nyhetsbrev och få grundlig koll på vad som händer.

Ombud och informatörer sökes

Vill du engagera dig i Umeå Teaterförening och bli ett av våra ombud eller informatörer för din arbetsplats, bostadsrättsförening eller liknande, klicka på länken ovan!

Umeå Teaterförenings teaterombud finns spridda i Umeåregionen på arbetsplatser och i föreningar. Våra ombud arbetar för att på olika sätt informera om kommande föreställningar och förmedla biljetter till rabatterade ombudspriser. Vi har även ett antal informatörer som uteslutande hjälper till med att marknadsföra vårt program. Informatörer har ombudsrabatt vid bokning av egna biljetter.

Förmåner

• Du får rabatt på 25 kr på ordinarie pris på Teaterföreningens biljetter.
  • En gånger per säsong inbjuds du till föreningens ombudsträffar med information och ofta personliga möten med de aktuella produktionerna för säsongen.
  • Som ombud får du också en gratisbiljett efter sex sålda biljetter till samma produktion, två efter tjugo.

Som teaterombud…

hjälper du till med att sprida information och att sälja biljetter till våra arrangemang till vänner, bekanta och arbetskamrater. Beroende på hur många biljetter du säljer så får du fribiljetter som tack för hjälpen. Du blir även inbjuden till ombudsträffar några gånger per år där delar av programmet presenteras.

Du kan också välja att bli informatör, vilket i stort sett innebär samma sak som att vara ombud,  med den skillnaden att du inte säljer biljetter. Hör gärna av dig till oss med en intresseanmälan så får du veta mer!

Alla teaterombud och medlemmar är också hjärtligt välkomna som informatörer, enklast genom att maila en anmälan.

INSTÄLLD - En kväll med Hasse och Tage

Kurage